Denne helgen har vært helt fantastisk deilig! For meg er familie og venner noe som alltid inngår i en koselig helg. Vi har hatt overnattingsbesøk ( Det har vi stort sett hver helg og det er stas 🙂 ) Lørdag hadde vi hyggelig besøk av tante Pluto og gjengen også. Jeg...
Vi hadde flere avtaler i desember og i romjulen. Men sykdom satte en stopper for det. I helgen var alle friske (bank i bordet!) og jeg fikk endelig besøk av mine to små nevøer! For en lykke! Endelig kom snøen, så lørdag pakket vi med oss pølser, kakao og frukt og dro...