Jeg har laget min første kransekake!!

Mamma hadde en kusine som hver jul laget kransekake til oss. Kransekake minner meg om julen og jeg syns det er helt greit å spise. Ikke det beste jeg vet, men heller ikke det verste. Guttene mine er glad i det, så jeg bestemte meg for å prøve å lage det selv. En gang...
css.php