Denne helgen har vært helt fantastisk deilig! For meg er familie og venner noe som alltid inngår i en koselig helg. Vi har hatt overnattingsbesøk ( Det har vi stort sett hver helg og det er stas 🙂 ) Lørdag hadde vi hyggelig besøk av tante Pluto og gjengen også. Jeg...
Ifjor så laget jeg noen skikkelig deilige fastelavensboller med blåbærkrem med selvplukke blåbær. Det var skikkelig digg! Flaks for meg så hadde jeg noen bokser med blåbær i fryseren, så jeg tok opp en før jeg satte bolledeigen. Men så glemte jeg den helt… Andre...