Barcelona!

Hei dere! Vi var i Barcelona med et vennepar til Barcelona. Det var en utrolig gøy, og ikke minst minnerikt reise. vi var på Illulion Hotel, som ligger nært både stranda å sentrum. Vennlige ansatte og resepsjonister, som snakker Engelsk veldig bra. Rent og fint...
css.php